دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی بنام عشق چند ساله
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی بنام عشق چند ساله

دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی بنام عشق چند ساله با بالاترین کیفیت

Download New Music Khashayar Etemadi – Eshghe Chand Sale

ترانه: عباسعلی اسکاتی , موزیک: فرشته مساوات , تنظیم: فرید فراز و خشایار اعتمادی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید خشایار اعتمادی بنام عشق چند ساله :

فراموش نرکدم تورو لحظه ای تورو که دلم پیش تو میونده بود
من نه غرورت نه این ساده گیم همون عشق چند ساله ترسونده بود
تو رفتی و من موندمو خاطرات تو دل کندی و عاشق اون شدی
بهت گفته بودم شکست میخوری تو رفتی و دیدی پشیمون شدی
از این ساده دل ساده تو نگذرو بذار مهر تو تو دلش جا بشه
نباید بذاری به عشق شک کنه نباید بذاری که تنها بشه
یه عمری بهت گفته بودم بمون شنیدم دلت تنگ شده واسه من
اگه این دفعه اومدی قول بده که ارزش بذاری به احساس من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید خشایار اعتمادی بنام عشق چند ساله

♫♫♫♫♫♫

نباید به این سادگی رد بشی از این عاشق خسته ی غم زده
نبودی ببننی چه بی تابمو تو نیستی باز من چه مگرم زده
من و فکر با تو یه عمر زندگی ببین سهمم از عشفمون چی شده
هنوزم همه دلخوشیم یاد تو همین چنتا عکس قدیمی شده
از این ساده دل ساده تو نگذرو بذار مهر تو تو دلش جا بشه
نباید بذاری به عشق شک کنه نباید بذاری که تنها بشه
یه عمری بهت گفته بودم بمون شنیدم دلت تنگ شده واسه من
اگه این دفعه اومدی قول بده که ارزش بذاری به احساس من

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی بنام عشق چند ساله

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی بنام عشق چند ساله




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی بنام عشق چند ساله , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Khashayar Etemadi , Download New Music Khashayar Etemadi Eshghe Chand Sale , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ خشایار اعتمادی , دانلود آهنگ عشق چند ساله , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ عشق چند ساله خشایار اعتمادی , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : دو شنبه 20 شهريور 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی